ΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ

Το ιατρείο βρίσκεται στο κεντρικότερο σημείο της Λάρισας, σε ένα από τα πιο πολυσύχναστα μέρη της πόλης, σε πεζόδρομο της Παπαναστασίου, πλησίον της  πλατείας Νομαρχίας/Περιφέρεια  της Λάρισας.
Βρίσκεται στον 1ο όροφο πολυκατοικίας με πρόσβαση για ΑΜΕΑ και άνετο ασανσέρ. Το ιαιτρείο για να καλύψει τις απαιτητικές ανάγκες αναδιαμορφώθηκε και ανακατασκευάστηκε πλήρως εντός του 2024 με ευρύχωρους χώρους αναμονής, 2 εξεταστήρια, υποδοχή και γραφεία ιατρών.

Είναι εύκολα προσβάσιμο τόσο για τους κατοίκους της Λάρισας όσο και όλους εκείνους που έρχονται από άλλα μέρη της Ελλάδας. Μπορείτε να δείτε στο χάρτη σε ποιο ακριβώς σημείο του κέντρου της Λάρισας βρίσκεται.

Σε απόσταση 100 μέτρων από το ιατρείο υπάρχει το Παρκινγκ Ουήλ, σε περίπτωση που επισκέπτεστε το ιατρείο με το αυτοκίνητο και θέλετε να κάνετε ολιγοώρη στάση. Επίσης σε απόσταση 40 μέτρων, μπροστά στην πλατεία Νομαρχίας, υπάρχει πιάτσα Taxi.

Πλησίον του ιατρείου υπάρχει στάση λεωφορείου.
Για όσους ταξιδεύουν από μακριά και συνδυάζουν την επίσκεψή τους στο ιατρείο με ολιγοώρη στάση στη πόλη, το ιατρείο απέχει 100 μέτρα από την Κεντρική Πλατεία της Λάρισας, 150 από το αρχαίο θέατρο της πόλης σε ευθεία και 200 μέτρα απο την φημισμένη πλατεία Ταχυδρομείου. Καφετέριες, εστιατόρια, καταστήματα/πόλυκαταστήματα βρίσκονται σε απόσταση λίγων μέτρων.

Διαγνωστικά τέστ αυτοανοσίας:
Πλήρες προφίλ αυτοαντισωμάτων
-Ρευματοεδούς αρθρίτιδας
-Συστηματικού ερυθηματώδους λύκου
-Σκληροδέρματος
-Αγγειίτιδας
-Φλεγμονώδους μυοσίτιδας
-Συνδρόμου αντι-συνθετάσης
-Κατά πλάκας σκλήρυνσης
-Αυτοάνοσων νοσημάτων ήπατος
-Ιδιοπαθών φλεγμονωδών εντεροπαθειών
-Κοιλιοκάκης